9 Kasım 2018 Cuma

buzdolabı içeriye su akıtma sorunu nasıl çözülür

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Elbette bu sorunu tel dolap alarak çözebilirsiniz ama durun daha iyi bir çözümü var buzdolabı içeriye su akıtma sorunu nasıl çözülür sorununun Binlerce kullanıcının şikayeti haline gelen Arçelik buzdolabı alttan su akıtıyor sorununa kesin çözüm bulundu. Ha geçen sene bir tanıdığımın Sharp marka buzdolabıda su akıtıyormuş,tam emin değilim ama evi taşırken nakliyeci dolabı bir yere mi vurmuş,yoksa yerine iyi sabitlememişlermi buzdolabını ne,uzmanını çağırmışlar,düzelmiş.Ya yerini sabitlememişler dolabı yüzden yada taşırken sarsmışlar.Şu an acayip sessiz çalışıyor ve akıtmıyor.Ben 3000 dolara Amana almıştım ama keşke sessiz bir Sharp buzdolabına verseydim kadar parayı dedim.Tamam Amana bambaşka ama,ne ses konusunda ne de içine sığdırabileceğiniz ürün miktarı konusunda Sharp Amana dan çok üstün bence.
Buzdolabı su akıtıyor. Teknik olarak bilgili arkadaşlardan yardım talebi. Buzdolabınız tatil dönüşü içine su akıtıyordu, youtube ve internette çözüm aradım. Sorun tahliye borusunun tıkanmasıydı ama kimse çözümü anlatmıyordu. Işte size nasıl yaptığım. Bir buzdolabı nasıl çalışır ve hangi parçalar vardır diye merak ediyorsanız bu videomuz da sorularınızın cevabını alabilirsiniz. Buzdolabının tüm parçalarını sizin için parçalıyoruz. Ankara'da güvenilir Beyaz Eşya servisi için bizden randevu alabilirsiniz. Hizmet noktalarımız Sincan, Eryaman, Etimesgut, Yenikent, Batıkent ve Çayyoludur.
Ha geçen sene bir tanıdığımın Sharp marka buzdolabıda su akıtıyormuş,tam emin değilim ama evi taşırken nakliyeci dolabı bir yere mi vurmuş,yoksa yerine iyi sabitlememişlermi buzdolabını ne,uzmanını çağırmışlar,düzelmiş.Ya yerini sabitlememişler dolabı yüzden yada taşırken sarsmışlar.Şu an acayip sessiz çalışıyor ve akıtmıyor.Ben 3000 dolara Amana almıştım ama keşke sessiz bir Sharp buzdolabına verseydim kadar parayı dedim.Tamam Amana bambaşka ama,ne ses konusunda ne de içine sığdırabileceğiniz ürün miktarı konusunda Sharp Amana dan çok üstün bence.


---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

buzdolabı içeriye su akıtma sorunu nasıl çözülür
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.