5 Eylül 2018 Çarşamba

2019 Model Audi R8 Elektrikli Olabilir

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Alman Üretici Yeniliklere Doymuyor.Audi, R8 süperspor otomobilinin arkadan itişli versiyonunu tanıttı. Yeni nesil R8, yepyeni bir uzay kafesi şasi üzerinde yükseliyor. Yeni şasi tamamen alüminyumdan üretilmek yerine alüminyum ve karbon-fiber karışımından üretiliyor. Bu da ağırlık konusunda 50 kg'lık bir avantaj getirmiş, en güçlü versiyon olan V10 Plus'ın kuru ağırlığı 1454 kg olarak açıklanıyor. Bundan daha önemlisiyse elbette burulma direnci konusunda elde edilen ilerleme olmalı. Audi'nin açıklamasına göre burulma direnci selefine göre yüzde 40 arttırılmış.
Audi süspansiyon sistemine dokunmamış, çift kollu bağlantılar kullanılmaya devam ediyor. Fakat 4 tekerlekten çekiş sistemi yeni geliştirilmiş. Ön aksta yer alan Visco kavramanın yerini çok plakalı bir kavrama almış. bu sayede arka aksla ön aks arasındaki güç aktarım hızı ve hassasiyeti arttırılmış. Normal kullanımda gücün neredeyse tamamına yakını arka aksa aktarılıyor ama teorik olarak gücün tamamının ön aksa aktarılması bile mümkün. Arka aksta mekanik kilitli diferansiyel sunuluyor ki bu da viraj hızları konusunda R8 için önemli bir yardımcı.
Audi'nin süper sporcusu R8 biraz duygusuz olmakla itham edildi ama herkes bir konuda da hemfikirdi: R8 mutlak sportifliğin yola yansıması ve mühendislik anlamında da gerçek bir başyapıttı. Şimdiyse karşımızda ikinci nesil var. Tipik Audi davranışıyla ikinci nesil R8'i selefinden ayırmak kolay değil. Tasarımı ve eski nesilden gelen V10 motor göz önünde bulundurulduğunda R8'in nesil değişimi değil de etkili bir makyaja tabi tutulduğu düşünülebilir. Fakat gerçek çok daha farklı.
Bu araba pist için mi olacak yoksa yol otomobili mi olacak? Bildiğim kadarıyla V10 R8 zaten arkadan itişli. Audi Sport GmBH patronu Stephan Winkelman'a göre sınırlı sayıda üretilecek olan R8 V10 RWS püristlere” yönelik bir otomobil. Arkadan itişli R8 V10 RWS aktarma organlarındaki tasarruf sayesinde dört çeker versiyondan 50 kg daha hafif. Audi, aynı zamanda sürücünün doğru sürüş modunu seçmesi durumunda otomobil ile kontrollü driftlerin yapılabileceğini söylüyor.
Ortaya konumlandırılmış V10 üniteye ve arkadan itişe sahip olmasıyla R8 LMS yarış arabasının adeta başarılı bir yol versiyonu.” şeklinde konuştu. Audi'nin süper sporcusu ikinci neslinde yeni gibi görünmese de aslında tamamen yeni bir otomobil haline geliyor. İlk nesildeki V8 rafa kaldırıldı ve R8 artık sadece V10 motorla üretilecek. Audi, bu otomobilden 999 adet üretecek. Satış fiyatı ise 121 bin Euro'yu aşacak.
Yeni nesil R8, yepyeni bir uzay kafesi şasi üzerinde yükseliyor. Yeni şasi tamamen alüminyumdan üretilmek yerine alüminyum ve karbon-fiber karışımından üretiliyor. Bu da ağırlık konusunda 50 kg'lık bir avantaj getirmiş, en güçlü versiyon olan V10 Plus'ın kuru ağırlığı 1454 kg olarak açıklanıyor. Bundan daha önemlisiyse elbette burulma direnci konusunda elde edilen ilerleme olmalı. Audi'nin açıklamasına göre burulma direnci selefine göre yüzde forty arttırılmış.
Audi süspansiyon sistemine dokunmamış, çift kollu bağlantılar kullanılmaya devam ediyor. Fakat four tekerlekten çekiş sistemi yeni geliştirilmiş. Ön aksta yer alan Visco kavramanın yerini çok plakalı bir kavrama almış. bu sayede arka aksla ön aks arasındaki güç aktarım hızı ve hassasiyeti arttırılmış. Regular kullanımda gücün neredeyse tamamına yakını arka aksa aktarılıyor ama teorik olarak gücün tamamının ön aksa aktarılması bile mümkün. Arka aksta mekanik kilitli diferansiyel sunuluyor ki bu da viraj hızları konusunda R8 için önemli bir yardımcı.
Audi'nin süper sporcusu R8 biraz duygusuz olmakla itham edildi ama herkes bir konuda da hemfikirdi: R8 mutlak sportifliğin yola yansıması ve mühendislik anlamında da gerçek bir başyapıttı. Şimdiyse karşımızda ikinci nesil var. Tipik Audi davranışıyla ikinci nesil R8'i selefinden ayırmak kolay değil. Tasarımı ve eski nesilden gelen V10 motor göz önünde bulundurulduğunda R8'in nesil değişimi değil de etkili bir makyaja tabi tutulduğu düşünülebilir. Fakat gerçek çok daha farklı.
Bu araba pist için mi olacak yoksa yol otomobili mi olacak? Bildiğim kadarıyla V10 R8 zaten arkadan itişli. Audi Sport GmBH patronu Stephan Winkelman'a göre sınırlı sayıda üretilecek olan R8 V10 RWS püristlere” yönelik bir otomobil. Arkadan itişli R8 V10 RWS aktarma organlarındaki tasarruf sayesinde dört çeker versiyondan 50 kg daha hafif. Audi, aynı zamanda sürücünün doğru sürüş modunu seçmesi durumunda otomobil ile kontrollü driftlerin yapılabileceğini söylüyor.



---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

2019 Model Audi R8 Elektrikli Olabilir
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.