23 Temmuz 2018 Pazartesi

Akşamları Ek İş Ne Yapabilirim

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Merhaba hemen hemen bir çoğumuz zaman konusunda boşluk yakalarız elbette zamanımızı değerlendirmek adına aynı zamanda bu zamanı kazanca çevirmek adına Akşamları Ek İş Ne Yapabilirim gibi bir soru sorabiliriz kendimize Olarak yazalım Tamam uzun adını yazdım enter dedim işte versiyon 14 Muş bunu bağlantıyı yeni sekmede aç dedim buraya geldi şu burada indirebileceğiniz linkler var kimin durumu olarak şuradan herhangi birine tıklayalım bakalım indirebilecek miyiz yeni sekmede yeni açtım eskisini kapatabilirim artık bunu da Kalsın şimdilik indir dedim buraya şu Neyse ben anlamadım hep Canavarlar bunun reklamı çıkıyor çık dedik burada indirmeye başladı 193 megabayt bir tema Tamam artık kapat zaten anasayfa kapatabiliriz bunu da kapatalım bunu da kapattık indirme işlemine devam et diyelim biz de buradan mysql diyelim Çıktı zaten Start değil mi başlatalım Evet dedim Başka yere hesabını biliyorsunuz önceki videolarda anlatmıştım resim ilk kurulumlarında bilmeyen arkadaşlar varsa oraya dönüp kontrol edebilir uygularsa hiçbir sorun çıkmadan çalışmaya başlarlar burada indirmeye devam ediyor hızlı bir şekilde indiriyor az kalmış 50 saniye sonra inecek temamız gayet güzel olacak üstünde kadar fazla çalışıyorsanız o kadar iyi ne kadar üstünde zaman harcarsınız kendinize o kadar geliştirirsiniz buradasın Şimdi size nasıl biri olduğumu göstereceğim resimleri nasıl edeceğimize göstereceğim sizde Akşama 2 sahibi olduktan sonra kendi tasarımlarınızı ortaya çıkartabilirsiniz Zor Değil arkadaşlar Kesinlikle zor diye çok basit kolay yalnızca Özen göstermeniz sürekli çalışmanız gerekiyor Eğer çalışmazsanız nerelisiniz ve bu ilerleme hızı yani yapamazsınız arkadaşlar indirdi sayılır Evet geldi şöyle alalım içine giriyorum buraya yapıştırıyorum geliyor bu arada Açıyoruz açalım sıfırdan göstereyim nasıl olduğunu şimdi dosyayı nasıl atacağımız göreceğiz arkadaşı açılmıyor açıldı dosyalarımı buraya çıkartıyorum şimdi Wordpress içinde demo dosyalar var onları sileceğim ki ev kimin yanında çok yer kaplamasın biliyorsunuz onları size sınırlı veriyorlar alanı Evet attın içine gidiyoruz temalar diyoruz burada bakım 3 tane tema var standart ve beste gelen bunları siliyorum sildikten sonra kenara çekip çalıştığımı atıyorum kapatıyorum bunu söyle sağ tarafa Şuraya bir güzelim sonra Wordpress içindeki şu dosyalar benim için lazım şimdi Ne yapalım şuradan dosya gezgini diyelim açsın Buradan da kendince girmem gerekiyor gideyim hap söyle seri klasörü wwww şimdi Burada yeni bir klasöre açmam gerekiyor adına da yemek yiyelim ya da yemek demeyelim Ümit Usta diyet diyelim Ümit dedim sizde Ümidimizi yitirmeyelim

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Akşamları Ek İş Ne Yapabilirim
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.