15 Ağustos 2018 Çarşamba

Resimlerden Ziyaretçi Alma Yolları

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Arama sonuçlarında en iyi görsel durumunuzu korumak istiyorsanız, kendinizi teknik SEO ve anahtar kelime ile optimize edilmiş metinlerle sınırlamamalısınız. Ayrıca resimler arama için optimize edilebilir. Size görsel SEO'nun nasıl çalıştığını göstereceğiz.


Resimler bir web sitesinde çok önemlidir. Metin akışının çekici ve rahatlatıcı olmasının yanı sıra, ürün resimleri, adım adım talimatlar veya Infographics gibi önemli bilgileri de iletebilirler. Ancak resimler sadece site ziyaretçileri için bir göz atmak için değil. Web sayfası resimlerinizin optimizasyonunu ihmal ederseniz, değerli SEO potansiyeli veriyorsunuz!

Resimler neden optimize edilmeli?
Sadece ziyaretçileriniz değil, Google da multimedya içeriğini seviyor. Resimlerle sayfalar daha iyi olma eğilimindedir. Optimize edilmiş görüntüler, Google’ın bir sayfanın içeriğini daha iyi sıralamasına yardımcı olduğu için güçlü bir sıralama faktörüdür.

Google Görsel Arama'da doğru konumlandırma hala iyi bir organik trafik kaynağıdır. Google, "görüntüyü görüntüle" düğmesini kaldırdığından , resmin üzerine tıklamak artık daha büyük bir görünüm oluşturmaz, ancak kullanıcılar doğrudan ilgili web sitesine gider.

Her şeyden önce, görsel olarak satılan ürünler ve hizmetler, görsel aramadan yaşamaya devam ediyor. Birçok kullanıcı bunları bir ön arama olarak kullanır ve kararlarını resme dayalı olarak yapar. Görsel olarak çekici fotoğraflar ve grafikler, web sitesini ziyaret etmeye başlar. Ayrıca Google, kullanıcılara üç tıklama olanağı sunar: doğrudan resmin üzerine, resim başlığında ve "ziyaret" düğmesinde:

Google Görsel Arama'daki Sonuçlar
Kullanıcılar, görsel arama yoluyla siteye ulaşmanın üç farklı yolunu kullanır. (Ekran görüntüsü: Google)
Görüntüler SEO: dosya boyutu ve dosya formatı
Bir sayfanın yükleme hızı çok önemli bir sıralama faktörü olduğundan, mümkün olan en küçük dosya boyutuna sahip resimler kullanmalısınız. Aynı zamanda, büyük görüntüler genellikle küçük olanlardan daha iyi çalışır. Küçük resimlerle kullanıcılar çok az şey yapabilir ve Google da bunu bilir. Bununla birlikte, görüntü boyutu (piksel) dosya boyutuyla aynı değildir (bayt). Yükleme zamanını gereksiz yere geciktirmemek için yüksek çözünürlüklü görüntüler sıkıştırılmalıdır. Ayrıca, PNG, JPG veya GIF gibi yaygın dosya formatlarını kullanmalısınız.

Meta veriler: dosya adı, alt etiket ve başlık
Google, görüntünün içeriğini yakalamak için dosya adını kullanabilir. Bu nedenle mümkün olduğunca açık ve bilgilendirici olmalıdır. Dosyayı sadece image01.jpg olarak adlandırmak yerine, yeşil bir bardağın resmi de belirtilmelidir. Bu durumda, birkaç kelime alt çizgilerle değil, tire ile ayrılır. Ayrıca umlauts, büyük harf ve özel karakterlerden kaçınmak önemlidir. Bu örnekte en uygun dosya adı gruene-tasse.jpg .

Ayrıca, resimler için eski bir etiket ve başlık da belirtebilirsiniz. Yine, bu bilgi sömürmeniz gereken SEO potansiyeli sağlar. Başlık için genellikle dosya adı, sadece normal yazım, yani yeşil elma . Bu, Google'a resimde gördüğünüz şeyi söyleyecektir. Ek olarak, kullanıcılar görüntüyü farenin üzerine getirdiğinde başlık etiketi görünür. Resmin alternatif metni olan alt etiket, en önemli bilgi parçalarından biridir. Resim çeşitli nedenlerden dolayı görüntülenemiyorsa görüntülenir. Görüntüyü yeniden yazmak için görme engelli birçok program tarafından da kullanılır. Alt-Tag, resmi daha yakından tanımlıyor ve Google'a resmin tematik bir sınıflandırması olarak hizmet ediyor. Ayrıca, anahtar kelimeyi veya ilgili anahtar kelimeleri eş anlamlı olarak belirlemenin kolay bir yolunu sağlar (tabiki, yalnızca içeriğe gerçekten uyuyorsa). Örneğimize uygun eski bir gün olabilirdi: seramikten yapılmış kahve kupa .

Bağlam ve tematik alaka
Resimler "bir şekilde güzel" görünecek bir web sitesi için yok. Metnin içeriğini göstererek veya daha alakalı bilgiler sağlayarak her zaman sayfanın bağlamına uymalıdırlar. Meta verilere dayanarak, Google bir resimde nelerin görülebileceğini bilir ve sayfanın içeriğine ne ölçüde uyduğunu değerlendirir. Ancak, resmin sayfanın temasıyla uyumlu olması yeterli değildir. Pozisyon da doğru olmalı. Eğer bir tarafta bütün bir tabak seti tanımlarsanız, yeşil fincan resmi de tabakları değil bardakları tanımladığınız paragrafa dahil edilmelidir.

Google, görüntü içeriğini daha iyi ve daha iyi tanır
Bir resimde görülen Google, yalnızca meta veriler ve bağlam temelinde değil. Google, bir resimde neyin bir dereceye kadar olduğunu da "görebilir". Örneğin, görüntünüzde mavi bir sulama kutusu görüyorsanız, resim verilerinde ve resim ortamında yeşil bir fincandan bahsedebilir ve Google sitenizi ziyaret edenler kadar ikna edici olmayacaktır. Cloud Vision API'sı ile, Google'ın zaten görüntülediği görsel içeriğin ne kadar olduğunu kontrol edebilirsiniz.

Bu nedenle, kendinizi Hazır Fotoğraflar'dan uzak tutmalısınız . Sadece web sitenizin ziyaretçileri için sıkıcı değiller. Google bile onu sayısız başka sitede görmüştür. Eşsiz resimler önemli bir kalite özelliğidir.

Ayrıca, yinelenen içeriği önlemek için her görüntüyü yalnızca bir kez yüklemelisiniz. Bu, görüntüyü yalnızca bir kez kullanabileceğiniz anlamına gelmez. Aksine: Resim genellikle katıştırılmışsa, Google bu resmi özellikle alakalı ve değerli olarak kabul eder. Önemli: Bir resme yalnızca bir URL aracılığıyla erişilebilir.

---------Sponsorlu Bağlantılar---------

Yeni Şarkı Sözleri

Resimlerden Ziyaretçi Alma Yolları
4/ 5
Oleh

Sen Değil Yeni Şarkı Sözleri Sana Gelsin !

Sadece mail adresinizi yazarak sizde en yeni şarkı sözlerine abone olabilirsiniz.